karinemigrerar.blogg.se

Karin har fått jobb i Basel, Schweiz och berättar om flytten, livet och hur det är att möta en stor förändring.

Brev från skatteverket

Publicerad 2012-10-04 21:55:04 i Allmänt,

Idag kom ett brev från skatteverket.
 
Jag är avregistrerad från folkbokföringen eftersom jag kan antas under min normala livsföring komma att regelmässigt tillbringa min dygnsvila utom landet under minst ett år. Så sant som det är sagt. Jag kommer sova i Basel på nätterna för det blir svårt att flyga fram och tillbaka för att sova hemma i Bromma varenda dag eller att vara uppe dygnet runt i veckorna för att bara sova på helgerna.  
 
Ytterligare ett bevis på att jag är utflyttad.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela